13 Şubat 2012 Pazartesi

Haftasonu ve Bugün

Haftasonu taze sebzeler alabildim.
Annemlere gidip çeşit çeşit yemekler, ikramlar yedik.
Oğlum yanında olduğumuz için çok mutluydu.
Annesi, babası ve anneannesi ile çok mutlu zamanlar geçirdi.
Onun mutluluğuna şahit olmak çok güzel.
Kojom bana daha nazik ve kibar davranıyor.
Empati kurabiliyor benimle.
Bu beni çok mutlu ediyor.

Dün kojonun arkadaşlarına gittik.
Çok güzel yemekler yedik.
Çok güzel bir evde dolaştık, keşif yaptık.
Bambino birçok abi ve abla arasındaydı.
Yine de en çok tek başına oynamayı sevdi.
Sakinlik içinde.
Bir ara onunla bir odaya gittik, emdi.
O an öyle bir baktı ki bana "Teşekkür ederim beni kalabalığın arasından çıkardığın ve sakinleşmeme yardım ettiğin için" der gibiydi.
Öyle derin baktı ki bana.
O anı yaşadığım, onu anladığım ve ihtiyacına cevap verebildiğim için çok mutlu oldum.
Ben de ona teşekkür ettim.

Gamze Anne için pek çok kişinin ilik donörü olmak üzere hastanelere gidiyor olduğu haberini aldım bugün.
Gamze anne ve yavrusundan ayrı tüm anneler için dua ettim.
Yavrumla birlikte olduğum için şükrettim, binlerce kere, sonsuzlarca kere.
İşim var, çok şükür para kazanabiliyorum.
Bu soğuklarda kapalı ve sıcak bir mekandayım.

Hepsi için şükürler olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder